YOU'RE MY WONDERWALL

 



freshabilder, tagna för en halvtimme sen och råredigerade i picasa 3. haha. ja min outfit ser ungefär ut sådär nu.. fast ja ahr ju mjukisbrallor också. men jaja  ;)

jag&elin somnade typ 4 inatt. haha! filmen(den tredje filmen av "millenium nånting") var KUNG, fast läskig..
vi 2 vaknade typ halv 2 idag, så mamma hämta mig så åkte vi till köpis, köpte lite saker jag behövde bara. sen så käka vi där. sen åkte vi hem, jag duschade, rensa kläder. så ska jag fortsätta rensa lite, och damsuga rummet :o pappa åkte tillbaka till Norge imorse så nu blir de väll tomt. men brudarna kommer hit ikväll trorja, så sover väll matilda&emma here, i think! sover inte ensam jalf. ture

ska jalf typ göra nått viktigt.
ja la in en fresh låt i inlägget också. eller snart lägger ja väll in en till men aja, orkar inte skriva nå mer. mohaha

tjooooooooobré

LÄSARNAS ORD

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0