you make it real for me


elin konnskog på bildfan vettu ;)
freeeeeeesch!

ja, idag vakna jag, fixade mig lite grann, sen så drog jag och syster och hämta matilda, sen tog vi 3 bussen till hanna. var i hennes lägenhet ett tag, hehe. sen drog jag&matilda och käka.

sen drog vi till gettho-valbo igen - till emma. så typ hängde vi bara där. musik och skit, fan vet ja eller :D
sen drog vi ut, busplingade på massa människors hus - fan vad alla får damp här i valbo . allvarligt. en kärring klädde på sig och följde efter oss typ 1 km :o då överdriver jag knappt . 7kt!?
fresh dam!

men ja sover hos elin inatt, fresssh. hehe, vi ska kika film och mysa med CHIRRE&DIRRE.
luftslottet som sprängdes. fresh tror ja den är jalf. höhöh.

hööörs in hell

LÄSARNAS ORD
Postat av: emma

HAHAHA:d

2010-03-04 @ 00:58:13
URL: http://emmakarllsson.blogg.se/

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0