who i was, i never was

Rosanne Cash – September When It Comes
gammal,  i knowie, men typ världens finaste  låt och åååååååh vad jag älskar johnny cashs låtar. tyvärr är han död...

igår så var det skola hände väll inte sådär as mycket att snacka om ;) men aja, sen så fick jag, matilda, elin och norbäck skjutts till matilda av ullis. keka fika och sånt, hon fick våra presenter :) glad vart hon för dom jalf. haha
sen drog elin och då drog jag, matilda och emma till guldsmeden för att hon skulle noppa ögonbrynen hos nån frissa?! fick skjuts halva vägen av mamma & pappa för vi mötte dom på vägfan jalf..
drog hem till matilda igen, keka grillat mumms! sen kom emma karlsson. hoppa in i bastun och satt där. snorbäck och karlsson kan fan inte basta dom elr. -.-
gick in-ut hela tin. jag var i bastun längst jalf (y) kuuung

sen så duscha vi & så.. så kom sofie, så gick vi till statiol och typ köpte lite mer godis. gick genom kyrkogården hem! fyyyyyfan. usch vad läskigt!! hatar sånt där..

sen kika vi skräck hos matilda & sofie & karlsson drog hem. så somnade jag, matilda och norbäck i soffan till the ring helt ihoptryckta för de va så äckligt. uuusch. mardrömmar next då (y) -.-

kommer inte ihåg ett skit sen vad som hände för vi vaknade i matildas säng?!
aja, wiiierrd :s sen hämta mamma och pappa mig och snorbäck imorse jalf.
är hemma nu. MIN SYRRA KLARA UPPKÖRNINEN!!!!!!!!!!

wiiiiiiiiiieeeee. så nu äre bara teorin kvar då. fyfan grattis ida :* så glad för din skull!

sen så ska jag väll hitta på nått fan vet ja eller?!
haha. pussochhej, det här blev ett långinlägg ;)

LÄSARNAS ORD

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0