WHISKEY LULLABY

lyssna på låten i spotify

y0!
jag sov hos sofie igår och vi kikade vitergatan och ballar av stål och skit tills vi somna med chirre&dirre :D
naaaajs. haha. juste, inatt ställde man ju fram klockan : p
så nu får man vara ute 1 timme kortare och sova 1 timme kortare -.- fuuuuuuuck!

idag vaknade vi jalf, keka frukost. sen vare bara att traska hemåt för min del ;) gick ända hem till mig !!
de tog typ 1 timme och 10 min från hennes dörr till min dörr. snacka om jobbigt -.-'

har suttit här och läst bloggar och bara snookat runt på gamla grejer. faktiskt ganska kul =) men ni får ha det så bra så länge för här kommer jag nog sitta länge ;) puss

LÄSARNAS ORD

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0