WHEN YOUN THINK YOU ARE READY

hallå!
idag så va de skola då, inte kul, aldrig kul.. dah?!
hahahahahahaha, ne men gud ;o va jag sitter och skriver massa bullshiiiiiiit nurååå ::O:O:O:O
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaadsdkwsbfwdfhlwbhfx neä8347690u
kulliv
aa
men jalf. - PANNKAKA I SKOLAN! yeeeeeeaaaaah
men efter skolan gjorde jag omprov sen drog jag hem till issaaaa. keka kika teve. sen hämta daddy&mammi mig.
NU SITTER JAG HÄR OCH SKA PLUGGA

; so.
; no
; spanska

KUL och ännu roligare är att jag har prov i 2 av dom där ämnena imorn, och 1 av dom precis den dagen vi börjar efter lovet!! kuk

btw så knoddar jag ordet knodd, för jag är allmänt knodd på att säga knodd och de borde alla knodda i att veta lixom!? KNOOOOODDDD

haha

tjaråh


LÄSARNAS ORD

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0