VÄRLDENS LYCKLIGASTE ELIN BIRGITTA SKALK

FUCK OOOOOOOOFFF VAD GLAD JAG ÄÄÄÄÄR :D:D:D:D:D:D:D:D:D
har nyss kikat saltön och jag är bara allmänt såhär super glad. ¨

- syrran har körkort (y) :DDDDD
- blogg glädje
- musikkkkkkkk dunkandes i rummet (;
- är faktiskkkkkt ganska nöjd med nya designen.
- de gick ganska bra på matteprovet idag ;D
- jag mår ganska bra
- jag har kollat 2 avsnitt av vintergatan och sista avsnittet av saltön
- min SWEET t shirt ska jag hämta på posten imorn(tror jag? haha)
- jag har inte hamnat i något bråk på jättelänge känns det som, rekord (y)
- jag siktar mot en UUUUNDERBAR sommar!
- sen var det nått annat också som jag inte kommer ihåg (A) som känndes jätte viktigt i min glädje men jag kommer såklart inte påre nu -.-'

AAAAAAAAAJA.
nu ska jag bara fixa lite, sen kryper jag ner i min gosiga bedd, ne juste! för jag ska bädda först (;
iiiiida & pontus kommer hem om typ, vilken minut som helst. heheheehehe. bra å veta! nerå, men då blire ännu mer happyface för nu har ida vart ute och kööööööört med bilden :DDDDD

men puss och godnatt för jag har inet tid å skriva mer hehehehehEEEEEEEh!
puss igen :D

LÄSARNAS ORD

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0