UNTIL WE BLEED


Lights black; heads bang
You're my drug, We live it
You're drunk, you need it
Real love, I'll give it
So we're bound to linger on
We drink the fatal drop
Then love until we bleed

söndag&detärchilllllllllllll
vaknade med brudarna hos sofie efter en tröttnatt. fan jag som skulla vart uppe hela natten somna typ först ? haha, snacka om tröttnacke -.-

alla börja klä på sig och så drog jag&emmakarlsson till henne och gjorde allt och inget, slank ner lite pizza i våra magar också. hehe. sen så hämta mor mig mig och körde hem mig & här är det fullt hus lovar ja dig!

har duschat och dammsugit rummet och bäddat rent i sängen så nu ska jag snart lägga över bilderna från kameran och kö en liten bildbomb.

see u soon.

LÄSARNAS ORD
Postat av: emma

ehhhe, nää för tröttmatilda somna först.

och kom ihåg va du lovade mig om bilderna?;s

loveu

2010-03-07 @ 20:52:32
URL: http://emmakarllsson.blogg.se/

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0