so far so good :)

jadu, finns bara ett ord till den här helgen i backen.. WUNDERBART(som man säger på tyska elr hure är?)

åkte torsdagkväll så kom jag hem idag, vid typ halv 2 :)
haha, fast jag,eric & viktor hade vart lite busiga så vi fick städa toaletterna för de var straffet tydligen? -.-
sällan jag jämt ska klanta till allt!

men fredagen så var vi i backen. lördagen också. så har vi bara haft det askul. har spelat asmycket kort ;o fatta kul de är egentligen!?!?!?!?

aja, ska bara säga att jag lever :) för ni visste väll ändå att jag var borta?
jaa de visste ni -.-

hahaha, nu sitter jag och kekar bullar som mamma nyss har bakat. haha, keka pizza med snorbäck när vi kom hem också. är jag tjock elr? :D


- bilder sen gopshus kmr (:

men aja, vi hörs imorn. klockan 9 börjar en film på kanal5 som jag vill se jalf och jag ska duscha innan det soooo, 

pusssssssssss mina älskade läsare.
& jag vet, "så" 08, men jag älskar den fortfarande...så fin :)

I'm head over heels goddess of mine
Your curls touching my face and now I can fly
You brought my life back
the glory you found
I'm in deep debt, without you I wouldn't survive

LÄSARNAS ORD
Postat av: bellaolsson

DU FÖRSTÅR INTE VAD JAG HAR NÄSTAN DÖTT!

SERIÖST ELIN!, jag tror jag lever på din blogg :o :|

hahaah, men seriöst, tittat den varje dag, fifan va tomt det va utan dej :( HAHAAH!

vi måste träffas ngn dag i veckan vafan! =D

2010-03-21 @ 20:13:53
URL: http://bellaolsson.blogg.se/

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0