SMOOTH CRIMINAL

hallådär. kom hem från issa för kanske en halv timme sen råååh.
skola idag, jag ställde klockan på kvart i 7 men vaknade typ halv 8 (y)
lyyyckat! näe.

efter skolan gick jag och issa och sola. 20 min den här gången ;) så nu har man fått ganska så mycket färg på kroppen. hääärligt!

sen gick vi och köpte cola. gick hem till issa. kika teve & så. sen keka vi. sen kom mammi och hämta mig. NU SÅ SITTER JAG HÄR DÅLAAA!
tänk va, att jag sitter här :o liksom jag sitter väll aldrig vid datan va?! (a)
hehe, sarkastisk elin birgitta skalk är alltså.

men orkar inte skriva nå mer då typ ;)

HÖÖÖÖÖÖÖRS &puss
Michael Jackson – Smooth Criminal (Radio Edit)


LÄSARNAS ORD

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0