SISTAH'S FOREVER!

rubriken stämmer, hellyeah!
för idag ska jag vara med min syster hela dagen. nice.

jag sov över, vaknade 10 över 7 och min buss går liksom halv 8?! men klev upp fixa mig. hann inte keka frulle men jalf.. så kom ja på klockan 5ihalv att mitt busskort är gone, så det blev gåturen för mig idag. och jag har typ 4 km till skolan (y)
- go elin go go'
så skolan var väll okej. måndagar är hur sköna som helst!

men jalf, nu sitter jag här och plattar håret och lyssnar på coldplay - fix you.
så jag har ganska kul liv right now. men ska ner och baka choklabollar nurå med sistah. vi höööööööööööööörs


ps. vad tycker ni om den ytterst lilla förändringen i designen?!
var den förra snyggare? :) ds

LÄSARNAS ORD

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0