säg ingenting till mig, jag ser allting ändå.

ibland saknar man det blonda håret...

fast, ne..

hallooo!?
idag vaknade ja assent så missa m-tiden P: lika bra de, kommer inte med ngt v1igt ändå :)
after school så gick jag med emma& elin på köpis och köpte present till matilda som fyller år imorgon :) :)
sen så hämta j-o mig och emma så åkte vi hem till emma, gjorde ingenting alls. sen åkte vi till hennes farmor och keka våfflor för de va ju våffeldan idag, soft va? :D

sen kom mamma och pappa och hemta mig, pappa kom hem från norway today. sen for jag & mamma upp på köpis, mötte elin där och shoppa lite med henne. köpte ett par mjukisar, present och örhängen (; fräna örhängen som faen!

sen så åkte jag&mamma hem jalf, så har jag försökt plugga till engelska provet imorgon, men fan går de, så nu skiter jag i det här! nu får de vara nog. tänker byta klass om de ska vara någon hjälp till att fixa mina betyg till typ MVG!
serious.
a men ska sova nu jalf. puss och godnatt

LÄSARNAS ORD

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0