REDRUM MURDER

haha, nolife rubrik

tjabba. idag vare skola, stack hem till issa med victor,hon och ante efter skolan, keka, sen kom emma karlsson. gjorde ingenting typ.
mamma kom och hämta mig sen, hem och keka, nu sitter jag här och försöker beställa hem min älskade SWEET t-shirt, men de har "uppstått" nått bugg med beställningen?! OCH JAG FÅR SERRIMETTI DAMP(victor&ante utryck-.-) haha. så har jag bara suttit och lyssnat musik på min underbara spotify lista :D


(ang. bilden.. - det är en sneak speak på den nya listan)
ja som de står på bildn så kommer jag lägga ut min nya spotify playslist på bloggen(ligger 1 playlist än så länge under "länkar" i menyn) så fort jag känner mig klar och inte behöver uppdatera den på ett tag ;)

MEN VI HÖRS IKVÄLL VAVAVAVAVA???!!!

LÄSARNAS ORD
Postat av: BELLAOLSSON

SV TILL BÄSTA ELINSKALK: haha lungt dä, man får mer tillslut, i promies ;) jag har runt 100 om dagen i vanliga fall :]

2010-03-23 @ 19:17:34
URL: http://bellaolsson.blogg.se/

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0