please don't leave me

någon som vill göra bloggdesign till mig? :) hehe, har brist på fantasi så skulle vara kul med nått som någon annan gjort till mig. för jag tröttnar så fort på mina egna designer ;s
skriv om du är intresserad av att hjälpa mig (A)

jag & farsan åkte till hälsocentralen i varje fall. så fick skolsköterskan titta på exemen och de visade sig inte vara något farligt, ska smörja in med nå salver så kolla om de går bort annars blire doktorn next :P

efter det så åkte vi in to tha town, så hämtade vi ida&pontus utanför körskolan :D då hade hon klarat teorin precis och där med tagit körkortet! fyfan vilken lycka. vart så jävla glad. sen hämtade vi upp mamma, och keka på dinners. gott (:

sen hem, och nu sitter jag här då ;D

ska kika vintergatan avsnitt trorja, sen ska jag fråga syrran om ja får kika OC på hennes data!
tror de kan bli en najs kväll ;)
bra dag hitills jalf.

och bjuder på en gammal happyface bild gör jag också

LÄSARNAS ORD

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0