OM JAG TAPPAR FÄSTET OCH TRILLAR NER SKA JAG KLÄTTRA UPP IGEN!

Jag orkar inte det här. Att försöka vara bättre än vad jag är har inte funnits på kartan.
Att vara mig själv har jag alltid varit. Har alltid sagt som jag tyckt. Stått för det jag gjort. Även gjort misstag, men som jag erkännt. De jag tyckt och ingen annan hållt med har jag stått på mig. Men hela tiden försöker folk bryta ner mig. Man orkar kämpa in i det sista. Man orkar hålla kvar fästet. Jag kommer aldrig släppa taget. De lovar jag er, hur mycket ni än försöker få mig att släppa. Kommer aldrig släppa taget hur skit jag än mår. Ni får tro vad ni vill om mig utan att ens känna mig. Vet ni hur jag fungerar så vet ni att jag inte är som alla andra.. Jag tror inte jag är något. Jag är någon. Jag är Elin Birgitta Skalk. Vill aldrig vara någon annan för jag älskar mitt liv.
Det är jag själv som valt att vara den personen jag är idag. Har aldrig önskat att jag vore någon annan. De är emot mina principer. Det jag ville få fram i denna text är inte massa folk som ska skriva "finns!". För jag mår inte dåligt över denna text och ni som finns där för mig när jag behöver vet jag redan vart ni finns. De är okej.
Ni får se över det här med att kalla mig saker. För ibland lackar jag ur och då är de inte lätt... Jag harstått för att jag är stark anti-rasist, att jag är annorlunda, att om jag skulle få välja mellan 1000 trilljarder och allt jag kunnat drömma om eller fred på jorden och att inte en människa på jorden behövde svälta skulle de inte finnas en ända tvekan om att freedom var det jag skulle välja, även om vissa skulle tycka jag var körd för jag inte kan tänka på mig själv nån gång. Jag har stått för att jag varit vegetarian och då var jag väldigt seriös och jag är det fortfarande om att djuren ska ha samma rätt att leva som vi människor. Att jag tror på något, jag tror på livet, min religon. Jag har blandad musiksmak som inte nån på hela jorden kan säga vad den kallas för.
Jag pratar alldeles för mycket och skrattar kanske åt ingenting ibland, men min sjuka humor är något man får på köpet. Jag är grymt allmänbildad och är bra på min grej, att vara mig själv. Jag älskar att disskuera, har oftast grymma argument. Jag har väldigt konstig klädstil, från modepinglan till hiphoparn.
De som folk inte fattar är att jag aldrig kommer ändra på mig hur ni än försöker. Accepterar ni inte mitt sätt att vara kan ni dra, för då har ni inget med mig att göra. En sann vän accepterar en för den man är.

Tack för ordet. Nu är jag klar.


LÄSARNAS ORD

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0