NATTI NATTI ♥

Ja, godnatt för nu blir de inge mer updatering ikväll. Ska sätta mig och kika lite teve och dricka lite te. Men vi hörs. Kan inte sitta 1 minut till, har så förjävligt ont i svanskotan som jag haft så inåtkåtahelvete länge nu :(
Men puuussss och så. (ska gå och kolla upp de där med kotan på VHC nån dag i veckan om jag orkar, måste ändå ta och pallra mig dit faen..)

btw.. äntligen funkade det att kirra tröjan. så förhoppningsvis ligger den i postlådan min om några dgr :) :)


LÄSARNAS ORD
Postat av: Josse ♥

Fick du fri frakt?

Junkyard firar ju 8 år nu (såg det idag) och de har typ 60-80% rea och fraktfritt ;p

2010-03-24 @ 21:38:15
URL: http://jossesblogg.blogg.se/

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0