MY BOY LOLLIPOP

eeeey, jag vet inte men plötsligt blev jag så jävla mycket gladare?! har snackat med nåra på msn&lyssnat massa musik OCH FAKTISKT, folket får mig må bra. tur att det faktiskt finns folk som kan få en att le när allt känns tungt! :)
även om jag inte är den bästa i alla lägen men jag tackar mina vänner som fan för att ni finns där.

jag vakna med matilda. sen var det skola. vart depp redan då så hände massa skit och så. sen drog jag emma och sofie till köpis med viktor. där var eric, och även bellaolsson :)
trevlannnns. sen gitta ja emma och sofie upp på stadium då. emma skulle köpa converse. men hon är ju så velig av sääj så ja. hur blev det stumpan? ;)
träffa oskar på köpis också! gud vilket samlingscentrum vårat valbo-ghetto är egentligen. hihi
sen trampa ja hem till grandmah och keka. sen kom farsan och hämta mig. hem och så. nu ska jag bara sitta här, ta det lugnt och lyssna vidare på ulrik - en vanlig dag. blir gladare då.
musik, rensar själen<3

men ska duscha snart också.
ni får ha de så bra. puss&så
/elinbirgittaskalk


LÄSARNAS ORD
Postat av: emma

haha de vart inga converse, vart ett par andra:D<3

2010-03-12 @ 22:32:55
URL: http://emmakarllsson.blogg.se/

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0