MUSIC IS MY INSPIRATION

det har vart ganska dåligt med musik på bloggen på ett tag nu..

.. här kommer nåra av de bästa(från 7kt gamla till 7kt nya ;) )

 Bruce Springsteen - Born to run
 Johnny Cash - Hurt
 ACDC - High way to hell
 Lily Allen - Not fair
 Yiruma - River flows in you
 Ryan Adams - Wonderwall (med också men Oasis. båda e kung!)
 
Zacke ft. Movits - Spela Mig På Radion
 Ulf Lundell - Hon gör mig galen
 Nomy - You better die young
 Håkan Hellström - Nu kan du få mig så lätt
 Promoe ft. Supreme - Västerås
(diggar hela albumet "bondfångeri" men..)
 John mayer - Who says
 Lars Winnerbäck - Jag får liksom inegn ordning
 Puff Daddy - I'll be missing you
 Kanye West - Heartless
 Snook - Snook, svett och tårar
 Rmk ft. Sober - Det regnar i stockholm
 Sober - Sommar
   Sober & Vapnet - Kalla mig
 Melissa Horn - Med ena foten utanför
 Sundberg - Kom hem igen
 Qustaph ft. Sundberg - Det är höst igen
 James Morrison - You make it real
 
Thin lizzy - Dancing in the moonlight
 Kent - Sverige
 Timbuktu - The botten is nådd
 Promoe ft. Andreas Grega, Timbuktu & Supreme - Mammas Gata
 
Mofeta & Jerre - Bättre i Berlin
 Erik Hassle - Don't bring flowers after i'm dead
 K'naan - Take a minute
 The knife - Pass it on
 Ke$ha - Kiss N tell
 Ken ring - 2000 - talet


GANSKA BLANDAD MUSIKSMAK VA?! HAHAHAHAHAHA!
men finns så mycket grymt med alla aritster jag lagt upp. Alltås jag har lagt upp typ några få av alla artister jag faktiskt lyssnar GRYMT mycket på.
enjoy.

LÄSARNAS ORD

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0