lov3 st0ry


bilden väcker så mycket minnen. den är knäppt någon gång under början av år 2008. de känns som igår.. men ta-mig-fan att de är 2 år sen! fan vad snabbt tiden går...

idag sov jag länge, va inte i skolan. hehehe.
har duschat och åkte och skjutsat mamma till jobbet så på hemvägen åkte jag&ida och hämtade pontus sen åkte vi till konsum och handla lite grejer, ja fick med mig en chokladkaka ja (;
så när vi kom hem så städade jag toan uppe på övervåningen. vart bra :D fan va duktig jag är.
ikväll kommer bea och ekström, idas kompisar, dom ska fota mitt rum för nått skolprotjekt. så jag måste börja städa rummet från topp till tå heeeeelt enkelt!

vi hörs senare.
btw, så har jag kärat ner mig i en gammal låt med taylor swift.. LOVE STORY!! HAHAHAHA

LÄSARNAS ORD

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0