looptroop rockers

den beasta gruppen ewwwaah. serri, de var den gruppen som fick mig börja lyssna på mårten (L)
grymmaste människorna i sveg. och det bästa är... ATT DOM ÄR MINA.
ha!
DEN DU. den klåru inte lätt alls jö, huhu.
fatta längesen jag började lyssna på dom :o
typ hörde dom first time när jag gick i 6års, tyckte dom sög totalt. då vare brittan, spice girls som gällde och allt annat som suger nu. men sen i 2an började jag digga dom. lyssnade bara på dom, och alla typ mobbade mig för ingen tyckte dom va bra förutom jag. då trodde jag att det var jag som var fail med musiksmaken... men nu när man tänker tillbaka så var det ju dom som var retard och lyssna på carola skit som inte går å lyssna på. haha. sorry alla carola lyssnare, diss :D
men seriöst. dom är KÖNG

looptroop rockers. that's is tha way i want it.
lyssnar fortfarande. bara det att min musiksmak har blivit bredare, så jag lyssnar inte bara på dom. sist dom gav ut platta var typ 2008 eller nått sånt, och den hette good things. lyssna på den plattan här
dom har givit ut en singel och några samarbeten med bla timbuktu sen dess också.

CosM.I.C var en av medlemarna i gruppen fram till år 2007.
medlemarna i gruppen nu är promoe, supreme och embee.

LÄSARNAS ORD

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0