KINGDOM OF DAYS

tjaaaaabba! skolan va väll med ett ord = slappppp
mycket slappslappslappppp

hade softa vikarier i no & SOn båda va stört sköna ;)

efter skolan drog jag&emelie till köpis, keka på IKEA och skit. sen hämta emelies father us.
hemma hos henne keka vi och satt vid datan och körde chatroulette. haha! fyfan va vidrigt.
sen så kom pappi och hämta mig. satte mig här på dirrpan. hah! sen så keka ja glass nyss. mumma
har förövringt inte gjort ett skit dom här timmarna framför skärmen.


imorn drar jag svintidigt till sthlm. najs. njäe...visar sej


visste ni föresten att....
.. Bruce Springsteen är och har vart enda sen tidig ålder 1 av mina idoler. Har alltid älskat hans musik frymt mycket. (rubriken är en titel av en av hans låtar)
Jag bryr mig inte direkt om andra tycker han är kass. För mig är och har han alltid vart och kommer alltid vara en
legend.


LÄSARNAS ORD

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0