Jag är en dubbelmoralkärring

fan, har lyssnat igenom justin biebers låter ett tag nu & aa. han är fan inte dålig..!
JAG ÄLSKAR HAN INTE SOM ALLA ANDRA -.- JAG TYCKER FORTFARANDE ATT DE ÄR PATETISKT SÅ SOM HAN HAR FÖRFÖRT HALVA JORDENS BEFOLKNING! MEN HAN KAN JU FÅ VARA PÅ TOPLISTAN... OM DET NU SKA VARA SÅ. FÖR JAG HAR INGET EMOT HANS RÖST :P

men... a, har är YTTERSTSÖT, då menar jag YTTERST, och a, han kan ju sjunga.. helt klart.. bara det att han har lite för "gullig, puttinutt" röst. alltså, tycker han skulle gett karriären några år. han får nog bättre och djupare röst med åren.
men tycker han fortfarande ser så konstig ut på nått sett och ändå att alla tjejer skriker efter han :p

aja, nog om justin. nu ska jag äta choklad :) :)

puss

LÄSARNAS ORD
Postat av: emma

OJOJOJ, hon som ändra på sig !!!

2010-03-30 @ 18:18:24
URL: http://emmakarllsson.blogg.se/

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0