INGEN VILL VETA VART DU KÖPT DIN TRÖJA

Raymond & Maria – Ingen vill veta var du köpt din tröja

ganska rolig låt ändå ;);) lyssna kanske på den?!.. ah när kan den vart som mest dunkad? typ när ja var kid jalf, typ 1-3 nångång :)))

just NU sitter jag och dunkar ron pope. aaaaaaaa drop in the oceaan!!!!!

men va jalf på köpis med nördarna. kul. näe, gjorde inte ett skit typ.
såg väll nånting som var OK men inget man fastna för dirr..

drog oss hem till 2a pelin, lyssna bara musik.. sen fick ja skjuts hem av snoräcks farsa hem. here var min mosteR och hennes man, eller va man ska kallare? aja, no one is care/ing.. -.-

åt nyss mat. mumms, nä för ja känner knappt smaker, har rå ont i halsen och hostar som en jude och snuvig och gud vet vad.

imorn är det skola. suuuuuuug!
men får se om jag orkar det.. fan, men en omställning i vardagen är inget man tackan nej till... liksom alla är ju där, så man får väll bita in the fucked apple och kliva upp halv 7 eller vad man säger,

nu har wipe out hållt på ett bra jävla tag måste se de tror jag... och här dunkas på mitt rum american idiot med green day. haha. nolife!

men ska jalf dra nu så hejdå. puss och så vidareeeeeeeee


update:
sur och grinig helt allmänt asso


LÄSARNAS ORD

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0