i was always thinking of you first

sitter här och lyssnar på love story... hehehe
mamma ska hämta pappa på stationen snarrrt för han har vart hos bästastefarmor! önskar jag hade fått följa med... men ännu hellre hade jag satt mig på ett tåg till Norge och åkt och hälsa på min pluttinutti älskade söta fiiiiina ascoola grymma stora stora syster anna panna! men jalf, så på hemvägen ska hon köra förbi posten och hämta min t-shiiirt! fick ju ett sms av posten idag att min vara var på tempos egna lilla post utlämning hehehehehehE


mamma, pontus och ida kom hem med 2 stycken happymeal till mig. så keka det. fast ida keka typ hälften :@ så skulle hon ha mer också?! tjocka människa :D men jag står ju på mig så jag gömde min hamburgare ;D

gud vilket n00binlägg det blev hahahahaha.
kuuuuuuuuuul-liv. not

vi hörs in hell, eller nått..

jag önskar jag kunde få dig att må bra. varför gjorde du så? hoppas du aldrig gör om det.
stanna kvar förfan, var stark, jag evt att du kan om du vill!

LÄSARNAS ORD

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0