hey där, vart ska du gå?


jobbiga tider, då man tog sig upp ur gropen, då man kämpade för nästa drag. jag kommer alltid stanna in i det sista, kämpa oavsett, hur hårt än livet är så går det om man kämpar på, klättra upp igen om man tappar fästet och trillar ner. tro inget annat. jag älskar att leva, jag säger alltid "jag är inte rädd för döden, men jag älskar att leva" för vissa tror att jag menar att de är helt okej att dö när jag säger så, men jag lever, jag älskar mitt liv, men jag hatar tanken på att dö. men ibland önskar man ju att man inte fick va med och se saker, dom ögonblicken önskar man att man inte ens fanns. men jag kommer alltid stanna kvar, aldrig låta någon förstöra för mig, jag är stark, jag klarar det mesta. jag fixar, jag kan om jag vill. jag har viljan jag har vänner, jag har familjen, jag har släkten. jag har det underbart egentligen! förstår inte hur man bara kan låta sig själv falla?! FUCK IT!

j a g  ä r  g r y m !

LÄSARNAS ORD

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0