HAHAHAHAHAHA DAMP INLÄGG

Juste, den här dagen(tisdag) har varit mest "hahahaha" fyfan vad jag har garvat!

började med att man vart med elinkonnskog&isabell hela dagen, fyfan vad kul vi har haft :D sen på kvällen så var vi med resten av brudarna! alltid lika kul. haha. alltså så skulle vi bus plinga och skit, och så kommer en kille med ett rep efter sig so  han håller i så ställer vi oss på det! hahahaha så han stannade av sig själv. haha, fan vad jag garva!
och kattgubben då! :o när vi busa för han, han spran ju ut och ba: - nu jävlar får ni sluta innan jag ringer polisen!!!!!
jag: - haha GÖRT ;) för vi gör ju en kriminell handling för att vi busar med dig! haha
han: *ARG-BLICK.SE*
jag: - haha, ooooooj, arga blicken :)

så sprang vi därifån. haha

sen så var de nån g33k som busringde oss(mig/issa typ)
fan ful och omogna dom är! hahahahahha skrattretande ju.. lite kul faktiskt, för jag älskar när folk busringer :)))

så nu är ja hemma. emmakalsone ville tydligen "lana" msn hela natten, asså att vi skulle chatta hela natten med varann, men jag är typ trött nu, så blir inge.. haha!

men jag har haft en bra början på lovet i alla fall, verkligen! mycket skratt.
brudarna mina är bästbästbäst

men nu orkar jag inte smsa mer. oj, ja mena blogga :D haha ja är aaaastrött! skulle kunna ha sönder högtalarna för att bara få åka till thailand NU NU NU och sova :D :D :D

- nä de skulle ja inte, då kan jag inte lyssna på musik juuuu :(

fyfan va långt inlägg :O JAG HADE INTE ORKAT LÄST DET IVF :'D

hörs! kyss&nyp i stjärten ;)

LÄSARNAS ORD

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0