DAYS LIKE THIS..

LÖRDAG KVÄLLEN BLEV ENSAM FRAMFÖR DATASKÄRMEN MED EN URLACKAD SAM OCH EN KONVERSATION SOM VAR GANSKA LÅNG. YEEEEAH. därför jag var ensam denna kväll var för att mina vänner.. om dom inte var i stugan var dom magsjuk och inte det så var dom hos nån knasig annan vän jag inte kände. SOOOOOO?!

har inte haft en ensam lördagkväll sen...? äsch ja venne, ja. juste igår :D

men jalf jag somna med dödsångest typ :o,
idag vaknade jag 12.12, ännu äckligare!
uhuh, ;s men de blev inge kb idag kan jg ju tala om för mor&far va på fest igår. k*k. + att ja inte hade nån att dra dit med.. men jalf.
får ´se vad dagen blir ist.. inte roligare än en dag i kb jalf... men aja.

HEJDÅ

LÄSARNAS ORD

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0