AND AFTER ALL, YOU'RE MY WONDERWALL


saknar OC.... måste se.
klarara mig inte utan de!
 

en sak till,
- hoppas ni såg att de va en random bild som inte ens skulle tas. den ovan asså. :)

de svarta vid mitt öra är min töjning ivf. sen ser man min ljusa slinga i underhåret!

tog bussen ändå idag. körde skinnjacka också för den delen.
i skolan hände inte mycket bara det att jag hatar min nya sp/eng lärare. fyfan. 60år gammal och är fattlös? typ tror hon vet saker som hon inte har en aning om.. -.-
blir inge av... jag ska byta spanska grupp ska dom ha klart för sig jalf!

annars vare väll ok. ska klicka hem en ny t-shirt från junkyard ikväll också...från SWEET

efter skolan drog ja mig hem till emmanorbäck. köpte coca cola och chokladkaka på vägen också. hihi.
men jalf.. sen kom matilda. keka tacooos, sen hämta mor min mig och körde hem mig. så nu är jag LONLEY i mitt bigbig biiiiiiig BIG house. fy vad jag hatar de.
kom hit om ni vill.. ehehehEEE!

men vi hörs

LÄSARNAS ORD

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0