TREVLIG KVÄLL OCH SÅ..

Jag just nu: - sliten&trött så det skriker om det.

-gul och blå tröja, hårband(nytt).-
(facelook and some outfit yeah..)
Kvällen slutade hos isabell. Kollade på 2012, riktigt förvirrande. Man blev orolig faktiskt.. Och jag tror faktiskt om jag ska vara ärlig att det kommer att hända en vacker dag. Men vem vet? Jag är nog den ända som överlever eftersom jag är så snygg ;) Men jag kom hem för ungefär en halvtimme sen, har fixat Matildas design(klicka?), hon ville ha en enkel sådan, och det fick hon också! Nu ska jag nog sova. Puss och Godnatt, jag är skittrött..♥

pssst.. glöm inte bort att rösta vilken header jag ska ha i inlägget nedan. (rösta genom att kommentera vilket nr du tycker var snyggast.)


LÄSARNAS ORD
Postat av: P R I M M S

Hoppas du har haft en bra dag :) KRAM

2010-01-11 @ 21:09:11
URL: http://primms.blogg.se/

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0