THERE IS A BUMP IN THE ROAD

Ja, hej! Jag har haft lite dålig update känns det som men jag ska ändra mig, det blev i alla fall ändrade planer på dagen igår än väntat! Sällan.. Hehe, men jag drog inte till köpis, tråkigt nog, ville inte gå själv runt och shoppa, och Emelie ville tydligen hem, jag skulle till Isabell sen, och allt blev krångel, (sen fixade jag Elin Hirschs blogg också, kolla in den gärna!) men dagen slutade med att färga Issas hår och övernatta hos henne. Haha! Vi hade jätteroligt. Alltid lika roligt med dig stumpan! ♥

Nog snack om gårdagen, idag vaknade jag och Issa klockan 07.09 haha! Vi skulle gå upp 7 egentligen men.. Jaja, skola var det i alla fall. Slappt vill jag lova, och jag hatar mina mentorer för dom fattar ingenting! Fan höga krav på en som om man gick på högskolan i Gävle. I alla fall, jag stannade kvar på skolan ett tag efter jag hade slutat med Emma Karlsson, Sofie, Adde, Sam, Viktor och nån mer jag glömt? Nej jag tror inte det.
Men i alla fall, jag följde med Emma Norbäck hem till henne och nu är jag med henne, vi har ätit lite macka&óboy ; )  klassiker! Men jag och Emma ska gå på bio ikväll i alla fall. Avatar blir det nog, nice! Haha, gick ju på New Moon för någon dag sen bara, men vafan, inget bättre än film haha! Men nu ska jag och Emma kila iväg, mamma väntar utanför, vi hörs ikväll sötnosar! ♥
(dåligt med bilder, emmas data..)


LÄSARNAS ORD
Postat av: issa

<333333333333333333333333333333333

2010-01-08 @ 21:13:13
URL: http://aabsolutisabells.blogg.se/

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0