SVAREN&DAGEN&GÅRDAGEN

Ja, jag tänkte att jag skriver om gårdagen,dagen och svaren(på frågestunden) i samma inlägg.  ;)

Igår så var det skola som vanligt, fredag, skönt! Det var slappt. Sen så åkte jag hem med bussen, så kom Emma på kvällen, vi hade superkul. Verkligen, måste göras om, gumman du är underbar! :) Sen sov hon här..
Idag vaknade vi vid 10 ungefär, så låg vi i sängen och snackade lite, sen åt vi frukost och fixade oss, sen packade vi. Så kom Sofies mamma, Sofie och Isabell och hämtade oss, vi åkte till parkbadet i Sandviken. Där badade vi, knäppte undervattenkort, bastade och hade det skönt! Det var skitkul, åt där också.. Sen så kom mamma och skjutsa hem oss. Ikväll blir det nog sova hos Isabell med Sofie och kanske Emma. Treeeeeeeeeeeeeevligt!

frågor&svar:

Postat av: issa

ska vi bli ihop? (a) <3
svar: KLARAR MIG.

Postat av: Anonym

är du oskuld?
svar: Ja

Postat av: Anonym

lekte du full på nyår?
svar: 1, Jag var inte full på nyår, och 2 jag skulle aldrig leka full :) that's not my stuff!

Postat av: sigggggen

vilken kille såg dig senast naken? ;)
svar: Vet faktiskt inte? :)

Det vart väldigt få frågor, frågan är om jag nånsin kommer att ha frågestunder något mer, verkade så grymt onödigt, fick ju liksom bara 4 frågor!? Det får ändras i så fall om det ska bli en liknande igen..  Peace and love!♥


LÄSARNAS ORD

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0