stor rensning bré!

.. rubriken var gangster eller hur?!

mamma kom och hämta mig hos sofie, så åkte vi till köpis, handla mat.. sen hem och åt. nu sitter jag här, och ska rensa ur massa kläder jag inte vill ha längre så jag får lite mer plats i byrån -.- just nu ser det ut som om jag har hela familjens garderober i min klädlåda.. inte ok! sen ska jag damsuga,plocka torka och städa mitt rum, kanske tvätta lite tvätt, who know? ^^ jag känner mig jätteduktig(vilket jag är också, engligt mig), sen ska jag ta mig en varm och skön dusch och kolla lite teve och gå och lägga mig. tror inte ni får mer update än såhär idag. får se om jag sover hos mormor, men jag lär i alla fall hämta mita stuffs hos henne. slänger in dagens låt också, så nikan njuta lite grann. men ni får ha det så jättebra alla bloggläsare, så ska jag fortsätta lyssna på det som får mig att må bra.. musik! puss och kram


Justin timberlake - what goes around
btw, min äldsta syster känner henne som gjort melodin till låten. tufft va? :)

LÄSARNAS ORD
Postat av: Josse ♥

Haha känner igen ditt problem med kläder^^

Älskar låten <3

2010-01-26 @ 18:04:36
URL: http://jossesblogg.blogg.se/

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0