snabbt bara. låt+sommarminnen


Jag kommer ihåg allt, och när man nu kollar tillbaka på alla dagar känns det hemskt vad tiden går fort. man önskade att man hade tagit vara på tiden bättre, men hur fan skulle man kunnat göra det? jag hade den underbara sommaren jag ville ha.. bara det att den blev lite väl kort. tiden sprang iväg. jag önskar min laptop funkade där jag har alla minnen från sommaren. jag lovade mig själv att det skulle bli en sommar att minnas, och det vart mer än så! jag vill ha tillbaka alla stunder. allt. för jag saknar det ibland så jag inte kan hålla tillbaka tårarna. det blir ibland förmycket att smälta, att man glidit isär så mycket. men lova en sak, att nästa sommar håller vi ihop? vi ska göra även denna sommar till den bästa. jag önskar att jag tagit fler bilder, men ja.. sånt man kommer på nu såhär mitt i vintern. men jag älskar er i allafall. ni vet vilka ni är. det är ni som delat alla stunder med mig sommaren 2009. här har vi en låt som passar in:

LÄSARNAS ORD
Postat av: issa

ååh fy fan vad jag saknar somamren!

elin, du gjorde sommaren till den bästa på åratal<3

sommar 2010 ska bli lika bra om inte bättre om det nu går! vi måste få med alla som förra året!

jag älsakr dig elin<3

2010-01-23 @ 16:59:58
URL: http://aabsolutisabells.blogg.se/
Postat av: Viktor ;*

Saknar sommaren sjukt mkt saknar allt vi gjorde allt var perfekt. Men sommaren 10 kommer bli precis lika bra om inte bättre <3 ;;

2010-01-24 @ 14:06:57
Postat av: emelie

vill du bli veckans blogg? :)

kolla då in min blogg&anmäl dig.

lycka till! ♥

2010-01-24 @ 15:21:09
URL: http://eemeliefriman.blogg.se/

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0