SLAPPA SÖNDAGAR..

..Jaa, jag hatade verkligen söndagar förr, men nu älskar jag dom konstigt nog?
För liksom, man har haft en riktigt trevlig helg med vänner&familj, sen så på söndagen så är man kanske med nån kompis, tittar på film, myser, duschar.. Ja underbart soft! Btw, jag har fått min kamera tillbaka nu!!!!! Jihoo. Kommer bilder sen, ska ju börja videoblogga, så det blir väll sånt också tror jag! Hihi, i know you love me.. Tss.
Idag vaknade jag i alla fall vid HALV 12förmiddagen.. Hade hoppats på att sova ut, men jag sov ju hos Isabell med Emma och Sofie. Dom vaknade tidigt, väckte mig, och ja ni vet vad..?! Gud så trött jag var. Vi gick typ upp och åt frukost, tjockpannkaka! Mumms. Sen drod Emma. Då kollade jag, Sofie och Isabell på Hundtricket, och gud så snygg Alexander äääääääär! Jag satt typ och dregla.. Grr. Sen efter filmen så hämtade mamma mig, åkte hem och duschade.. Skönt! Sen så åt jag mat med familjen. Riktigt god mat. Sen satte jag mig här. Ska be pappa eller mamma massera mig nu, snart. Jag bara älskar söndagar! Gör inte ni?

Trevligkväll igår i alla fall. :) Peace and love bitches! ;) ♥

Ps. en bild på mig och matilda inkommer, för träffade på henne en sväng igårkväll! Ds.

nån vecka gammal bild..

LÄSARNAS ORD

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0