ONYTTIGT VÄRRE...INTE BRA!

Hej allihop! Idag vaknadejag typ tjugo över 7.. Fortfarande skitsent. Men jag sket i att sminka mig(helt!) så det var ganska lugnt. Sen så var det skola, hade skridskor på gympan.. Men jag sket i det, för man var inte tvungen ;) Men sen efter skolan så tog jag, Elin och Emma bussen till stan, köpte en 3mm töjning till Elins öra på Redrum, lika som mig, fast jag ska köpa en 5mm snart. Sen tog vi bussen till Valbo igen, gick till Isabell. Elin töjde örat, snyggt&värt smärtan! Sen så snackade vi och lyssnade på musik, faktiskt jätteskönt att bara sitta och prata.. Dom förstår en verkligen.. Men sen kom mamma och pappa och hämtade mig(pappa kom hem från Norge idag.), så åkte vi hem, så har jag suttit här, och ätit karameller, onyttigt värre...Godisråtta jag är. JAG HAR FÅTT TILLBAKA MIN IPOD IDAG! JAG ÄR ÖVERLYCKLIG. Ska i alla fall hoppa in i duschen snart. Jag har tänkt på en sak.. - Tycker ni att jag ska börja videoblogga?!
Många tycker att det skulle göra min blogg roligare, men tänkte höra mairotetens röst först.. Men bara nån gång ibland i så fall! Inte varje dag.
Men ni får ha det så bra. Pussar♥
Facelook todag;

LÄSARNAS ORD

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0