NOTHING LEFT TO SAY

Ja, jag borjar sakta med säkert inse att dagens planer inte blir fullföljda, just nu sitter jag FORTFARANDE i morgonrock och handuk på huvet(hur länge sen var det inte sen jag duscha liksom?!).. Jag orkar inte ta mig upp till köpis eller ta bussen till stan + att jag inte orkar fråga nån om nån vill följa med heller. Det jag vil göra nu är att klä på mig myskläder, ta en gitarr, spela lite, lyssna på mer musik, hitta nya låtar som är så bra så "gud vet inte vad" och krypa ner i soffan och kolla teve, nån mysig film eller något. Jag har bara lust att gråta nu. Kanske ska kolla på Pearl Harbor, för den gråter jag jämt till! Ni får ha det så bra för just nu är jag väldigt trött, ska lägga mig i tid ikväll känner jag. Skolan börjar ju tyvärr snart. Vi hörs ikväll!
Puss




jag saknar min ipod fucking hell to mutch! ♥

LÄSARNAS ORD

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0