nära ögat säger jag bara.. NÄRA ÖGAT


Jag&karlsson fick stå för bilden.. dock inte dagens men who care!?

Idag vaknade jag hos mormor, så fixade jag mig och åt frukost, sällan man får sån stor frukost hos henne! haha :)
Sen var det skola, det sög.. men sen efter skolan drog jag&sofie&emma till köpis, träffa frida, gick med henne en stund. sen så kom emmas tobias. sen drog vi till sofie, så nu är vi här :D haha nörd jag är.. juste vi hade matteprov idag! gick ju ganska bra, men vi hörs. skriver ikväll gullungar. puss och kram ses på stan ;)

LÄSARNAS ORD
Postat av: Anonym

HAHAHAHHAHAH SEXIG BILD ;)

älskardig elinbirgittaskalk.

2010-01-25 @ 17:23:47
URL: http://emmakarllsson.blogg.se/

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0