MIN KAMERA ÄR BORTA

bild från google.


MIN ÄLSKADE KAMERA HAR SPRUNGIT BORT FÖR EN STUND!
Ja, min kamera som jag håller så kär, den är borta. Vet inte vart jag lagt den, jag har sprungit och letat efter den jättelänge, men jag hittar den inte :( Jag undrar om den ligger hemma hos isabell.. Men jag vet inte!
Gud vad slarvig jag är, jag tappar jämt bort vart jag lägger saker. De mest värdefulla tappar jag bort snabbast! Min ipod var ju borta i typ ett år innan vi återfann varann ♥ Men nu är min ipod i Norge nånstanns, eftersom min syster har lånat den(utan att fråga mig om det är okej..hmmmm). Nu är jag jättedeppig. Hoppas isabell läser det här, hehe, jag är jätteupprörd! Jaja.. jag och mitt lila psykbryts-inlägg är över nu. Puss


LÄSARNAS ORD
Postat av: issa

den ligger inte hos mig iaf, din jävla idiot ;)

2010-01-08 @ 21:09:19
URL: http://aabsolutisabells.blogg.se/

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0