längtar till sommaren.

ja, jag kan inte berja mig. det är så grymt saknat nu i kylan..

Hej. idag vaknade jag sen/tidigt, typ halv 1 :) så satt jag vid datan, så åt jag mat också. sen så har jag inte gjort ett skit mer än att göra spotify lista till sam och en påbörjad städning på rummet. kuljul -.- BLOGG.SE KAN HÄNGASIG FÖR TILLFÄLLET, ja för inte verkar hemsidan gilla min dator, för det är bugg på min data. gick bara att fixa ny design. VIT BLEV DEN ^^ vad tycks? men jag har såklart den gamla designen på lager så om ni tycker den här är hämsk så byter jag tillbaka?! :D

.. på kvällen gick jag i sviiiiiinkylan till norbäck där linn o hon befann sig. så drog vi till tempo och köpte chirre o dirre, sällan ;) så hem till norbäck igen och mummsa till johan falk. nice.

så drog linn, och jag sover hos norbäck. pussar från mig till er,& vet att ni älskar mig :D:D


btw.. jag saknar sommaren så grymt mycket. jag saknar den varma vinden som smekte min kropp på stranden. när jag åt glass i solen och solen sken så starkt och jag bara hade linne och shorts på mig, och värmen var stark. jag saknar alla dagar vi åkt och badat i sjön och bara satt på bryggan och drack cider och njöt i solen.. fan  vad jag saknar allt! det är i vinterkylan och snön och snuvan man sitter inne på sitt rum med en filt runt om en och önskar det var sommar och sol. jag saknar sommareeeeeen! ♥

LÄSARNAS ORD
Postat av: issa

saknar sommaren som barafan!

sommar 09 ska blir lika bra!

2010-01-31 @ 17:42:10
URL: http://aabsolutisabells.blogg.se/

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0