JAG KAN GÖRA INBAKADE FLÄTOR

Ja.. Rubriken stämmer, i alla fall nu! :D
Idag vaknade jag i tid i alla fall. Så skjutsa pappa mig till skolan, det var en ganska rolig skoldag om man jämför dom andra! Hahaha.. skolnörden Elinpelin. Efter skolan var jag med Matilda. Haha, vi var på köpis en stund men tröttna. Fyfan vad vi har skrattat idag. Alltså, jag tror jag skulle dö av skratt på bussen?! Det var som att sluta andas för jag försökte hålla skrattet inne.. Jag älskar dig Matilda, vad som än händer. Du har varit som en andra halva sedan dagis. Men i alla fall. Sen hämtade pappa mig, så hem, och så har jag suttit här en stund. Ska hoppa in i duschen nu. Puss och Hej!

LÄSARNAS ORD

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0