JAG ÄR KUNG

Rubriken stämmer till 1000.

Hej btw, ;) jag gick upp vid tjugeöver7 typ, så fixade mig och skit, sen åkte jag till skolan. hände inte så mycket, var ganska så rolig dag men. sen drog jag och karlsson till köpis och kolla. sen köpte ja nytt busskort också, skönt de ialf. sen drog ja & karlsson till henne käka och fixa oss. sen bussade vi oss till skolan igen, öppe hus där och skit. haha, jag är inte klok egentligen. sen skjutsade pappa hem oss till mig, packade och så. sen åkte vi vidare till karlsson, och vidare till retard tempo, köpte chirre&dirre :D sen hem till karlsson och åt det. så slaggar jag här inatt. nice nice nice bajs. kul blogg jag har vavavvavavavvavavaaaaah??? jag har kulkukkulkukkulkul liiiiiive :D:D:D::D:D:D puss. fett med puss. kramar också för den delen. jag är trött. orkar inte lägga upp nån bild. tjaråå!

LÄSARNAS ORD

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0