IT'S NOT FEAR!

Det är verkligen inte rättvist.. Lärare har ingen koll, absolut ingen! Kännde mig inte värd nånting, inte för 5 öre.. Inte dom 5 minutrarna i alla fall.
Hej!
Idag var det skola som vanligt... Efter so-lektionen så pratade jag,Emma och Sofie allvar med våran mentor.. Kan ju säga direkt att det inte kändes bra att höra hennes ord.. Typ så här uppfattade jag hennes ord i alla fall: - " Ni är så uppkäftiga och negativa till allt känns det som.. Ni är inte speciellt omtyckta av många lärare, inte av många elever heller, ni borde ändra attityd! "
MEEEEEEEEEEEEEN HALLÅÅÅ???! Du kan åtminstonde säga säga det på ett bättre och lämpligare sätt.. (tss, kärring!) Jag blev riktigt ledsen.. Vill jag lova er.
Efter skolan så tog jag och Emma bussen till Quick in och åt pizza och så där. Mumms! Men inte nyttigt.. " Fy,fy,fy Elin! " Sen tog vi bussen till köpis, handlade ingenting där.. Inte ens foundation(i must have a new!!!!!!!!!!!!!), min var slut när jag skulle sminka mig i morse. " oh nej! " hahaha!
Men överlever.. Sen så åkte vi vidare till Emma, och så färgade jag hennes hår och så busade vi lite. Har alltid så roligt med henne alltså! Blir på sjukt bra humör av henne :) Jag älskar dig.
Sen hämtade mamma mig vid 8.. Så nu har jag ätit lite fika och så. Ska nog lägga mig i tid, och skit också! Jag uppdaterar så illa nu när skolan börjat.. "That's to bad.." Men vi hörs väll imorgon om jag HINNER. Har så mycket för mig nu känns det som.. Skönt, men imorgon ska jag vara med Emma igen! Men vi ska nog inte vara själva då. Vi får se hur det blir. Puss hörs! ♥

saknar verkligen min kamera.. Vart är duuuuu????
:(


LÄSARNAS ORD
Postat av: sofie

JÄVLA KÄRRING !

<3

2010-01-12 @ 21:24:49
Postat av: issa

säger som sofie, jävla kärring :o <3



får jag tiep leka med er iorwmn? ;* <33333333

2010-01-12 @ 22:06:18
URL: http://aabsolutisabells.blogg.se/
Postat av: I S A B E L L A

SVAR: Hihi så lite så ;D

2010-01-13 @ 14:05:20
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: elinhirsch

sötis :) , skulle du kunna hjälpa mig me bloggen igen? hihi. älsakrdig :)

2010-01-13 @ 17:40:12
URL: http://elinhirsch.blogg.se/
Postat av: johanna löfblom, :)

fin blogg du har! :D

2010-01-13 @ 20:14:30
URL: http://kollaenjohanna.blogg.se/

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0