INLÄGG FRÅN EMMAS DATA CREW!

Nej, vette fan vad jag skulle ha som rubrik liksom?! Whatever, jag bryr mig inte.. Hoppas ni bryr er mer än vad jag gör? Nej, skulle inte tro det!

- Tillbaka till verkligheten ;)
Inatt sov jag hos mormor, så det vart slappa morgonen för mig.. Yo hell yeah!
Kom till skolan i tid och allt, skolan sög som vanligt sönder allt annat i denna värld. Asså, vi kolla på nån film på so-n, nån som hette "is öga".. liksom?? Vad fan är det för filmer lärarna sätter på? Ops.. Kan misstolkas (a)
Efter skolan tog jag, Tobias & Emma bussen till Emma. Nu ligger dom i alla fall på Emmas säng och myser ^^ söt
är dom i alla fall! :) Men ikväll gott folk lägger jag upp bild på dagens outfit. Lugn nu, här kommer dagens låtar. Länge leve Ismen... Ismen - Kalla mig(vapnet), Ismen - We Don't Give a Fuck Ismen, Mofeta - Bättre i berlin
GRYMT BRA LÅTAR! Kom inte med något annat.. ;)

LÄSARNAS ORD

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0