ingen videoupdate

Mitt youtube lagga så blev inge videoblogga idag..

Idag vaknade jag hos norbäck. mamma dampa på nå vis så åkte hem halv 8 imorse och gjorde iordning mig hemma. mamma skjutsa mig till skolan, hände inte mycket där, jo matstrejk, käka kebapizza på natti istället ;d gott var det.. men inte nyttigt! så var det skridsko på idrotten och FAN vad roligt det var.. jag har aldrig tyckt att skrivsko är så roligt men fyfan vad jag skratta! sen efter skolan sov jag middag hos mormor, skönt. sen skulle jag dansat men jag var för trött för det + att det är snöstorm och hur kul är det att ta sig in till stan då på en fläck? nä juste. så då drog jag,ida och mamma upp på köpis istället. sen hem, så köpte jag en tröja av ida som hon köpte igår som hon tappat känslorna för så hon ville sälja den.. man ba "okej :D" så nu vart det -200 av mina pengar då :( jaja, sen kom idas kompisar bea&ekström, dom intervjuade mig om nå skit. sen fika vi och så med ida&mamma. sen drog dom, så duschade jag.. skulle ha färgat ögonbrynen&fransarna med mor min, men hon är för trött nu. och jag är också svintrött, snart somnar jag. förlåt men jag orkar faktiskt inte blogga nå mer.. mer uppdatering imorn, kommer bli en stressig dag vill jag lova.
PUSSAR

/elin


LÄSARNAS ORD
Postat av: issa

du kan ju färga ögonfransarna & ögonbrynen på tisdag med mig och mamma efter skolan dåå? :D

kostar bara 160 eller 180 och det blir ju fint efter :D

2010-01-29 @ 15:38:56
URL: http://aabsolutisabells.blogg.se/

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0