I'M ON A HIGH WAY TO HELL

Jag och Emma var ju som sagt på bio, vi fick skjuts av mamma in till stan, vi kom in till stan vid klockan 5 ungefär. Där vi gick och kollade i affärer, jag hittade i alla fall en tunika och ett hårband. Kanske lägger upp bilder på det sen.. You never know ; ) Sen gick vi till max och åt där(ops.. onyttigt ^^). Sen gick vi till filmstaden, satt där och hade jättetråkigt i typ 2 timmar liksom, för bion började klockan 9?! Jaja, sen fick vi komma in på bion, vi såg Avatar, skitbra film. Ligger nånting i den filmen också.. Människan som ska ha så mycket makt hela tiden.. Irriterande! Sen kom Emmas pappa och hämtade oss i stan, vi åkte hem till Emma och gjorde plättar, jag är bäst på sånt, mina vart lätt godast.. Mumms ^^ Sen gick vi upp till sängen, har suttit vid datan ett tag, fast fick bli ett sent inlägg, tyvärr. Hopas den här bilden från bion på min och Emma kan vara som ett plåster på såret. Puss


bjöd på den.


LÄSARNAS ORD
Postat av: I S A B E L L A

SVAR: Jag mår också finfint(: Kram!

2010-01-09 @ 15:20:49
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: filippa

sv: ååååh, tack så mycket!

vad glad jag blir ,(:

2010-01-09 @ 18:12:02
URL: http://filippaan.blogg.se/

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0