IDAG & INKÖPEN IGÅR, WOHO!


den där tunikan/tröjan köpte jag igår, fast det var gråa ränder på min, inte blå... Sen köpte jag ett hårband, som var som en fläta av plasthår som man har som hårband i svart hårfärg. (hittade ingen bild på denna produkt, och eftersom min kamera is gone så...)
Idag vart det ett litet inlägg väldigt sent! Eftersom jag och Emma var uppe halva natten inatt så sov vi väldigt länge också.. Så vi vaknade typ kvart i 3 på eftermiddagen! Snacka om att sova bort hela dagen.. Men i alla fall så ska jag, Isabell, Emma Norbäck och Emma Sundin och Emma Karlsson(ev?. hör av dig i så fall..) ha filmmaraton. Gud! Det var längesen, typ somras? Jaja, vi ska vara hemma hos lilla mig! Men Vi ska väll ha det jättemysigt i alla fall. Men nu har jag i alla fall duschat, och ska fixa mig, sen kommer väll dom töntarna haha! Men nu måste jag bara få ge en liten diss...

Kissie,Dessie och Paow. Helt otroligt löjliga tjejer. Tänker inte ens länka dom. Helt fucking patetiska. Speciellt... Dessie.

LÄSARNAS ORD
Postat av: Josse ♥

Vill ha en sån, fast i rosa eller vit ;)

2010-01-09 @ 20:02:15
URL: http://jossesblogg.blogg.se/

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0