I DON'T WANNA DO THIS ANYMORE

Hej allihopa! Jag var hemma från skolan idag, känner mig hängig och så.. Hoppas jag blir bättre.. Men i alla fall så somnade jag till filmen "som man bäddar..", väldigt längesen jag såg den! Så vaknade jag av att Emma ringde och var orolig. Sötis då, med sen satt jag och pappa och diskutera.. Sen satte jag på "Ps. I love you" den är så sorglig.. Usch, fast jag har fortfarande inte kollat klart, mohaha! Jag i alla fall tryckt i mig 4 st varma mackor. Mumms.. Så funderar jag på om jag ska gå upp till owes och bara kolla, kanske köpa munkar. Är fett sugen.. Eller nått?! Aja, jag hoppas ni får en lite mer aktiv dag än jag, fast jag har haft en underbar dag om jag ska vara ärlig. ^^
Puss ♥
I know you love me.. ;)


Ps. Jag vill ha tips på hur jag kan göra min blogg roligare att läsa!?
Kom med tips, jag blir bara glad. Hihi.. Ds.

LÄSARNAS ORD

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0