EVERYTHINGS GOTTA CHANGE ONE DAY

Hej igen! Släkten kom vid 6 tiden.. Så vi har ätit gott, det var potatisgratäng och sojabiff på menyn för mig ikväll eftersom jag inte äter kött! Mumms, det var riktigt gott, sen var det marängswisch(hur man nu stavar till det?) till efterätt, gud så gott. Har ätit mig proppmätt, och Stina och Greta(min äldsta kusins barn) har kört med mig hela kvällen och lekt allt från kurragömma till jaga. Men nu verkar det som om "fyllona" vill ha ner mig där nere, haha! Vi får höras mer inatt eller imorgon! Pussar från mig till er.


LÄSARNAS ORD
Postat av: Josse ♥

Haha, vad najs, då kan jag svara på dina kommentarer ^^

2010-01-06 @ 12:14:42
URL: http://jossesblogg.blogg.se/

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0