EN GANSKA SÅ NOSTALGISK VECKA..

Ja.. visst har det varit mycket nostalgi på sista tiden?! Haha. Saknar ju gamla goda tider så förbannat! Yo, jag är grymt dryg ;) men jag drog ju hem från skolan! :'o så asså, jag måste dra till stan i vilket fall och köpa den där förbaskade t-shirten. jag är jäääävligt bestämd. så det så.
Men jag har diskuterat lite med julia lundqvist, och vafan! Jimmy Jansson & Ola? asså gick det att älska nå artister mer än vad man älskade dom då eller?
fixat en ny header nu också. slänger in dagens outfit kanske ikväll.. :)
p s s s t !  j u l i a  g j o r d e  m i n  d a g  g l a d a r e  n u

LÄSARNAS ORD
Postat av: julia

2010-01-21 @ 13:47:57
Postat av: julia

hihihii.. jimmy jansson och ola vilka jävla ungar! haha.. du har gjort den här tråkiga sjuka dan till en underbar rolig dag! iloveu!(L)

2010-01-21 @ 13:49:24
URL: http://julianathaliie.blogg.se/

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0