DON'T BLAME YOUR SELF


blev en lite gammal bild från i onsdags.. min kamera är urladdad och kameraladdaren är hemme hos karlsson. ska hämta den där idag, så ni ska få nya bilder såsmåning om.

igårkväll kollade jag&norbäck på johan falk i alla fall.. somnade till den också!

Idag vaknade jag och norbäck typ, 12? så gick jag upp och åt frulle, hon var inge hungrig så då blev de inge av för den skiten :D så kom min mosters man, och snacka lita och hämta ved(?).. sen stack han, så duschade jag, sen stack norbäck. så nu sitter jag här, ska klä på mig och dra iväg till karlsson, för att hämta mina grejer !
vi hörs senare, kisses ♥

block 44 - känslorna man gav

LÄSARNAS ORD

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0