DANCING IN THE MOONLIGHT

"Dancing in the moonlight
It's caught me in it's spotlight,
It's alright, it's alright, the moonlight
This long, hot summer night"

"Dancing in the moonlight
Everybody's feeling warm and bright
It's such a fine and natural sight
Everybody's dancing in the moonlight"


Ja, jag är fast vid dom 2! min musiksmak är blandad vill jag lova er ;)
Idag så vaknade jag "riktigt" typ 20över7. så åkte typ hemifrån 5 över.. Så jag kom lite försent, men vad gör det med en lärare som är så underbar(inte). Hon kan gå och hänga sig. Jag har gått och lyccnat på dancing in the moonlight med toploader hela dagen! ÄÄÄÄÄLSKA, (btw, just nu går den på repeat all night long)
hihi, man blir så glad av den, och jag har aldrig tröttnat på den heller :o har lyssnat på den i fler a år, men ja den är underbar. likaså thin lizzy's dancing in the moonlight. dom är också gryyym! Men i alla fall, efter skolan(skolka sista lektionen...) så drog jag och emma hem till henne, skulle ha tränet med det blev tydligen inte så? hepp, så vi gjorde allt och inget, sen drog vi upp på köpis, köpte lite smått&gott. så åkte jag hem, käka thai mat från nå thai ställe :p så nu sitter jag här, tare chill och så! men ni får vara sociala på msn för min mobil är såklart hos norbäck. men jag ska ju slagga där inatt så vem bryr sig? eller lite.. men ska packa nurå, ska iväg till emma och kika andra avenyn och chilla med chirre. GOTT! puss och hejdå.

LÄSARNAS ORD
Postat av: anonym!!

andra avve är inte föränn i morrn!:=)

2010-01-26 @ 21:53:45

Det är alltså här du kommenterar:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0